![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Presentation av mig själv
Tänkte de blivit dags att presentera mig själv, att registrea sig och sen inte skriva någonting verkar konstigt eller till och med trollaktigt. Ingen trollaktigt har avsetts: Här är en välväxt man i sina bästa år, i Uppsala närmare bestämt, som är intresserad av industrihistoria i största allmänhet och järnväg i synnrhet.
De flesta angrepp å verktyg har visat sig att symaskinen är motsträvig men att sätta kapklingan i rälen och låta tvåtaktsmotorn ha sin gilla gång förlöper till stor båtnad. Alltsom oftast sker der trafik å Uppsala-Lenna Jernveg varvid man förväntas skruda sig propert. Här flaggar min ringa kunskap med symaskinen på full stång. En sommarväst som inte kan visas i öppet sällskap samt ett vitt mösskapell som bör lämnas på hatthyllan. Det finns ett antal sömnads- och tyg- relaterade frågor som jag tror mig kunna få svar på i detta forum Anders Ljung stins, tågmästare, eldare, rallarbuse och presumptiv ångloksförare. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ja Ha Har svårt att färstå vad du skrivit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() hej tågmästaren, varför besökökr du aldrig eskilstuna?
där finns det att titta på, har själv varit med att klyva bränsle till en del av loken, faktotiholmarna heter stället. välkommen till sy- sidan, |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:21.