![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag letar efter ett mönster för att sticka denna söta baby-outfit.
Hade tänkt att använda garnet "Pure Milk från Viking of Norway". Vikt: 50 g Antal meter: ca 165 m Stickor: Nr 3 Masktäthet: 10 cm = 28 m Har letat under Garnstudio.com men inte hittat något. Någon som vet vart jag kan hitta mönstret? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Var hittade du bilden då?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Bilden kommer från en e-butik men de hade inte garnet som jag vill ha
![]() Och dom som hade garnet har inte mönstret...typiskt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kan du inte köpa bara mönstret i den första e-butiken? Det hade väl varit det bästa
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hmmm..känns alltid lika dumt att betala dubbelt så mycket för frakt och admin-avgifter som för själva produkten. Hade hoppats att detta mönster skulle kunna finnas gratis någonstans. Är ju inte så ovanligt plagg kan man tycka.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag försökte leta efter liknande på Garnstudio.
Hittade denna i alla fall, den är ju inte likadan men påminner lite grann: http://www.garnstudio.com/lang/se/vi..._id=13&lang=se |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tack, men den ser lite stor ut och finns bara i i stl 3 mån och uppåt.
Jag hade tänkt att sticka i en mindre storlek iom att lillebror förväntas komma om 2-3 veckor och läkarna säger att han är liten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Ok, ja då kanske det inte fungerar. Annars växer de små fortare än man tror =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:16.