![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Pfaffägare...
Köpte en Pfaff coverlock 3.0 för någon månad sedan och stötte på patrull ganska snabbt. Jag har inte fått till täcksömmen på ett bra sätt - den blir ojämn i stygnen och tyget tenderar att bubbla sig lite mellan raksömmarna på rätsidan. Dessutom blir det lätt hoppstygn vid skarvar.
Jag har också haft problem med att nålarna gick av ofta - nu har jag upptäckt att nålstången går att rubba ur sitt läge och förmodar att det är orsaken till problemet. Just nu står maskinen still i väntan på att säljaren ska komma med feedback på vad som ska göras med den - jag antar att det blir reparation, för nålstången ska väl inte gå att rubba förmodar jag... Ni andra på sidan som har pfaffar - tror ni att jag fått ett måndagsex eller känner ni igen situationen? Skulle vara skönt med lite feedback som jag kan ha i ryggen när jag pratar med butiken. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:51.