![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() SOS !
Vem kan beråtta för mig hur spolkapseln ska sitta i en HUsqvarna Platium 950E? Jag har tagit bort den och är inte mmänniska att sätta i den rätt. Det bara jäklas. Jag har försökt hela kvällen. Tyskland |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har du ingen instruktionsbok som visar hur den ska ligga? Jag har en Diamond men jag antar att det ser lika ut eftersom Diamonden är lika D1 var de gäller spolkoppen. Du börjar med att lägga ner spolkoppen öppningen mot nålen, se till att den lilla klacken på spolkoppen går emot kanten till höger om nålen (fram ifrån sett)den skall liksom ta stopp där. Seman lägger du dit den gråa plastbiten som trådavskäraren sitter på mot fram kanten till sist trycker du fast metallplattan lägger dit spolen på med plastluckan och kör så det fräser. Hoppas du lyckas! Hör gärna av dig om du inte lyckas till min mail.Mvh Marie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Dagens ros
Dagens ros till dig för hjälp med spolkorgen. Nu syr maskinen igen.
Dessa kompisar på sysidan är fantastiska . Tänk så mycket tips, råd och hjälp man kan få. Tyskland |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:41.