![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Spänne till liten börs?
Skulle vilja köpa spännen till små börsar, men tycker Panduros är för dyra (40kr st).
Gärna någon svensk sida!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag köpte hos www.cchobby.se de har liknande sortiment som Panduro men helt andra priser!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Åh vilken bra sida, kan dock inte hitta bara spännena utan bara färdiga börsar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Attans, de var inte kvar vad jag kan se. Dumt, skulle ha kollat först. Men prova att maila dem och fråga, de brukar vara snabba och vänliga. Jag köpte en hel uppsättning med väskbyglar, portomnämodellen (om det var sådana du menade) i diverse storlekar, till mycket bra pris.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tusen tack, ska maila dem!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hade inte vad jag var ute efter, någon annan som kan hjälpa mig??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag har köpt bygel och även mönster vid Quiltbiten. Jag vet att dom små är slut för tillfället hos dom, men det ska komma in snart igen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Kan man beställa därifrån, har de någon hemsida?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Ja da, dom har en hemsida och man kan beställa där ifrån. www.quiltbiten.com Där finns mycket smått och gott!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:33.