![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Registrera hobbyverksamheten
Nu lutar det nog mot att jag ska registrera företag. Ska bara komma på ett bra namn - det kostar ju ändå 1000 kr att registrera.
Ska beställa etikettslappar inom kort. Jag kommer att gå en kurs till hösten i mönsterkonstruktion på Folkuniversitetet. Kan jag dra av kostanden för det? Och i så fall hur? Förutom kostander blir det väl bara moms och det som är avdragsgillt man redovisar? haha. Intäkter räknar jag inte ens med! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Linda!
Du gör just nu det jag drömmer om! Då jag bor på Västkusten tror jag inte att vi konkurrerar! Kan vi inte höras och byta erfarenheter och idéer om eget företagande? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Visst drar du av kursen i ditt företag.
Mina bästa tips är att du går en bokföringskurs och kontaktar Skatteverket ang skatter o.dyl. då får du rätt svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:50.