![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Grövre dragkedjor som metervara?
Hejsan!
Jag är ute efter lite grövre dragkedjor, ca 5-6 mm som ska sitta på huvtröjor. Dock hittar jag inga som metervara, vilket jag behöver. Har goglat som en galning, men hittar inget som passar. Någon som sprungit på sådana nån gång och vet vart man kan köpa? Tack på förhand! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kolla med Bibbi, Du hittar henne på annonssidan, en bild på en syende dam. Klicka på den bilden så får Du upp hennes PDF-fil.
Bibbi har det mesta till mycket bra priser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för tipset!
Men nu visade det sig dock, att dragkedjor på metervara inte är delbara, vilket jag alltså behöver. (Är nybörjare så jag har ignen vidare koll) Är det ingen som vet vart man kan hitta lååånga dragkedjor, delbara och relativt tjocka? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Bibbi har ju delbara 6 mm upp till 80 cm.
Annars får Du väl höra med sadelmakerier, eller de som säljer material för båtkapell Senast redigerad av Dahlia den 2009-08-28 klockan 11:26. Anledning: Tillägg |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ja men det räcker tyvärr inte med 80 cm...
Ja det kanske är en bra idé ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
Citat:
Tack så hemskt mycket för tipset! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:40.