![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Sälja på loppis
Jag har massor med kläder och lite andra prylar som jag försöker sälja via olika forum på internet, men känner att jag är lite intresserad av att hitta en loppis där man kan hyra ett bord och sälja istället.
Någon som har erfarenhet av det här och vet hur man hittar sånna ställen? Lyckas bara hitta de vanliga "loppis & antikt"-ställena som är mer som butiker när jag googlar. D: Jag bor i borås så om ngåon vet nåt ställe i borås eller göteborg eller alingsås typ vore det kul att få veta med. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hm..fanns i alla fall förr något som hette Commersen i Göteborg, vet inte om det fortfarande finns kvar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
okej tack. får kolla upp det.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Slå loppis på google så hittar du flera sidor med förteckningar över loppis i hela landet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Prova då loppis hyra bord
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
om du bor igöteborg så har du kviberg bellevu och masthugsmarknaden annars kan det finnas bagageluckeloppis
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Hej
Hittade en bra länk på nätet där man kan söka efter vilka loppmarknader som skall vara. Länken: http://www.loppmarknader.se/index.php lycka till |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:49.