![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Bra "vanlig" symaskin?
Hej,
jag ska köpa en ny symaskin. Har ingen sedan tidigare utan lånat av familjen men vill nu köpa en egen. Är alltså nybörjare inom sömnad och syr mest barnkläder och pyssel. Har ni några förslag på bra, rejäla maskiner att köpa? Vad ska man tänka på? Jag har fått tips om Pfaff Select 3.0, synpunkter på den? Tar tacksamt emot förslag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har sytt på en Pfaff creative i 20 år. Trodde inte att det fanns andra bra märken. Men min nya Husqvarna emerald är lika bra. Priset 3.500:- var ju inte helt fel det heller.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
köp hellre pfaffen... stark och övermatare (drar inte tyget snett som husqvarna kan göra)...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
I den nya Råd o Rön finns en test om enklare symaskiner du kanske ska kolla den.
Lycka till, Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Förlåt....det var inte i Råd o Rön utan i senaste nr av ICA kurriren...Nr 36 31 Augusti Sidorna 42 - 45.
De testar båda enkla mekaniska och enkal datoriserade maskiner. Sorry jag skrev fel tidning. Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Forumvärd
|
Jag har en brother NV10-a som jag är supernöjd med. Gjorde en rescension på den här:
http://missdeliana.blogspot.com/2009...smodellen.html |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:15.