![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() .....undrar om någon kan hjälpa mig. Vad gör jag för fel?
När jag ska bandkanta med "mojängen" så får jag inte sömmen på avigisdan på muddens råkant, sömmen kommer några mmm ovanför den.. Jag har skruvat och ställt in inställningarna men undrar om det är något annat fel?! Please, please..... ![]() Sedan undrar jag om ni tycker det är snyggare med en söm eler två vid t.ex en halslinning? Smaksak va?! *smile* Senast redigerad av bahia72 den 2009-08-07 klockan 00:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
****puffar & väntar****
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har ingen aning men du kanske kan få någon hjälp här:
http://www.cedesign.com/familyphotos...faq/index.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har en CoverPro 1000CP och en bandkantningsapparat som ser ut så här:
http://www.janome.com.au/sewing_acce...id=795-844-009 Är det den du har också? Den viker bandet i 4 delar så att ingen råkant är synlig, så jag förstår inte riktigt problemet du har? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
... fast en mudd hade jag nog sytt fast med en vanlig overlockmaskin (typ räta mot räta). Det är iaf så muddarna på min munkjacka verkar vara fastsydda.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
Jagkan förtydliga mitt problem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Har fått hjälp och nu funkar det alla tiders
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:46.