![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Efterlysning - bruksanvisning
Hej!
Jag har en gammal overlock, troligen från sista delen av 80-talet eller första delen av 90-talet. Jag tror, av flera anledningar att det är en maskin av märket Singer, men det står inget märke på den. Däremot står beteckningen "Royal lock 432DF" på framsidan. (På baksidan står det Royal consul A/S, DK 7900,Phone +4597721811, Type 400.Vet inte om det har betydelse.) Bifogar en bild på framsidan av maskinen... Är det någon som har, eller kan få tag i en bruksanvisning till denna maskin skulle jag bli mycket tacksam. Behöver inte vara i pappersformat. Som bilder i datorn räcker utmärkt (bara det är läsbart)! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Du kan nog kontakta detta företaget dom verkar ha dom masnkinerna.
Det är ju dom som har salufört maskinen.. http://www.royal-consul.dk/da_c/forside/ Lycka till |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Åh, tack snälla! jag har letat och letat men inte hittat detta. Precis vad jag behövde
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:56.