![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Jädrans fotpedal
Det börgade med att det är en palmfest i dag 11.6 och då ska man städa , dona och baka. (gäller visst bara byar i Andalusien förekommer inte på sol kusten) Men till själva broblemet, hadde broderat en ny T-skirt till min nya kjol, det som fattades var att sy i hop den vid axlarna och halsringningen. Jag var tvungen att lämna arbetet tills i dag på grund av påtaglig, sjuklig städmani dagen innan så jag hadde ingen ork kvar.
Dagen börgade som vissa dagar gör ingenting flyter. det kommer bara kallt vatten när man ska ducha (vanligt här men tamme tusan inget roligt, obs. insen strömavbrott phuu!!) När jag äntligen får tid att sätta mig vid symaskinen så blir det här konstiga fenomet uppenbart för mig. Allt går till en börgan bra men sen börgar fotbedalen flytta sig allt längre ifrån mig, jag tar till hjälp min andra fot för att hålla den på plats, snälla det är bara hallringningen kvar, hjälp!! Inget hjälper fotpedalen har fått eget liv och jag har sendrag i nen hjälpande foten. Ramlar ner från stolen. under bordet krampaktigt hållandes i min tröija och maskinen går hela tiden, når inte väggeutaget så jag skriker efter min gubbe. Vad gör du där? Typiskt karlar dom vet ingenting om kvinnors vardag ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:41.