![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
TACK till sysidan
Jag är superglad att sysidan finns. Hade det inte varit för den så hade jag inte träffat dessa 2 underbara människorna, Karin o Mariette.
Vi har kommit så bra överrens att vi i helgen ordnade en loppis tillsammans. Skickar med en liten bild på oss 3 när vi står o planerar hur vi ska lägga upp dagen o sakerna som skulle säljas. Kan säga att borden blev fulla med tyg efter vår lilla "överläggning". TACK Sysidan o TACK tjejer för att jag får vara eran vän. KRAMIS |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har också hittat vänner på denna sida, men tyvärr också fått en ovän. Som visar sig ibland.......Bra onödigt.
Ja ni ser ut att ha kul tillsammans. Hur gick det på loppisen det måste ni berätta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja hur gick det på loppisen men Moltex som konkurent. Hoppas det gick riktigt bra för er!
Och du wowa... samla på vännerna och skit i en URL ovän. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack själv för en jätte trevlig helg, och så många goa skratt!!! Ja du vilken överläggning vi hade hihihi. Och jag hoppas att vi kommer att ha lika trevligt nästa veckas helg då lär det ju komma flera sysidekompisar ner, alltid lika trevligt.
PS. Ja du Lena de blir Svartebullar på Lördagen jag lovar. Kramiz Karin |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:39.