![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Kort besøk for 4862 -> Bernina 1300MDC - litt spørsmål
Jeg kjøpte meg for kort tid siden en Pfafff 4862, og angrer meg ihjel på at jeg ikke leste mer og hørte på Kaja&Krax (er det ikke det hun kaller seg?
![]() ![]() ![]() Dere som har maskinen, opplever dere det som vanskelig å tre griperen ved Coverstitch? Jeg sliter litt med å få tredd den riktig tror jeg, rett før den skal inn i selve griperen. For trådspenningen blir alt for stram og det virker som det ikke er helt bra? Noen med noe tips? Ellers er den stillegående og jeg liker den mer og mer.. bortsett fra at jeg sliter med å tre den... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej Scrabble
Här får du en länk till Bernina's Tillbehörskatalog. Den finns på www.bernina.se Där kan du se de flesta tillbehören till Bernina's symaskiner och overlock. http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=wqrts Med vänliga hälsningar Bernina Nordic Kent Hansen |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:05.