![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Ottobre - grisen i säcken..
Hej!
Jag har köpt två ottobre-tidningar (women) för att jag lånat en och tyckte att de hade söta vintageinspirerade mönster. Så jag köpte alltså det numret som jag lånat, och sen senaste numret. Det numret jag lånat visste jag ju vad det innehöll. Men det senaste numret blev jag besviken på.. ![]() Det tråkiga med ottobres onlinesbutik är ju att de bara visar omslaget och ingenting annat. Så det blir ju grisen i säcken. Finns det bilder online där man kan kika innehållet? T.ex. den sidan med de svartvita illustrationerna på färdiga plagg? Eller kanske numret med vintageinspierat var engångsförteelse? :/ Jag gillar ju roliga mönster med roliga skärningar som går ut i svängarna.... Inte fega tama kläder som t.ex. Burda - usch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Fast du kan ju kolla både på alla fotografier samt den svartvita på nätet, så grisen i säcken kan jag inte hålla med om. Gå in på hemsidan klicka på tidningen (i listen längst ner)och klicka sedan på tidningen för att bläddra eller på länken för att ladda hem översikten på modellerna.
Själv har jag tidningen för att jag tycker de gör bra mönster för större. Men jag använder dem oftast som grund och piffar till dem efter eget smak och tycke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Men snacka om att vara blind!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Äsch, verkar som om det numret jag har var bäst av alla... Undrar om man kan byta bort det nya numret mot ett gammalt istället, som är "nästbäst".. hmm.
Jag börjar också bli lite rund nu så jag är glad över design som passar. Fast jag kanske ska provsy lite först innan jag köper alltför många nummer för att utvärdera lite. Jag är den som ska köpa allt, och sen inte syr... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Den tidningen finns på min ICA-affär och då kan man ju glo i den vilka mönster som är med
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:48.