![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Hjälp med overlock med täcksöm!!
Jag har funderat på tre alternativ, men kom gärna med andra förslag
![]() Babylock evolve Janome 1200 professional Bernina 1300 Frågan är vilken som är bäst. Jag vill ha en maskin som både är overlock och med täcksöm, jag vill att det ska finnas kantbandsapparat till maskinen (en sådan som viker, inte en till färdigvikta). Hjälp mig!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag tcker du ska pröva alla tre.Själv har jag bara bra saker att säga om Evolven, jag tycker att den är bäst, men jag har ju inte ägt någon annan kombinerad overlock.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Babylocken är lättanvänd. sömmarna blir fina, den jobbar inte med trådspänningar så det är ett problem mindre.
För att byta mellan overlock och vanlig byter man plats på nålarna, vrider en ratt, sänker kniven och lägger till ett litet sybord. Maskinen är lätt att trä tack vare att den är luftträdd. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:41.