![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Följande text med "Nyttan med tyg" fick jag på mail för ett tag sedan:
"Tyg isolerar skåpet där det förvaras. Tygköp hjälper till att hålla konjunkturen igång. Tygköp är billigare och roligare än psykoterapi. Tyg behöver inte förvaras i kylskåp och inte tillagas för att njutas av. Tyg behöver inte matas, snytas, bytas på eller motioneras. Tygköp är inte omoraliskt, olagligt eller fetmande. Tyg lugnar nerverna och tillfredställer själen. Tyg är bra för att täcka tidigare tomma ytor, t.ex. strykbrädan, matrumsbordet, gästrummet... Tyg tillfredställer din längtan efter skönhet och inspiration, åtminstone 4 gånger: när du köper det, när du tittar på det, när du syr av det och när du använder den fantastiska sak den till sist blev. Tyg är oftast billigare än bildelar, båtprylar, golfartiklar och fiskedon. Den som har mest tyg vinner. Du får köpa mer tyg - det är du värd." Hälsningar Shania ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Köper inte män tyg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Klart bra text!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() jag har samma ramsa fast med garn, jag är en väverska. den sitter på väggen i mitt komb. sy o vävrum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:05.