![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Hantverksmarknad
hej,jag hoppas att ni kan förstå min svenska..
jag kommer från japan och där finns många ställer att sälja sina "handmade" saker.på café, "interior goods" affärer,osv. man behöver inte "eget företag" att sälja dem om man känner inte så så mycket pengar. jag söker ställer som kan sälja saker men ser ganska svårt att göra det. loppis är inte samma som japan. det finns ibland fina saker, men ofta nejjj.. och när jag gick två loppis(kviberg/kommers) fans ingen som säljer handmade saker. när jag har varit stockholm, hittade jag en marknad som säljer sina handmade saker. tror att det var nära södermalm.(inte 100% särket) såå, jag vill fråga er om handverk marknad.man säljer sina saker, virka, sy,handmade soap, beads, etc. är det svårt att göra det? om finns, tycker ni att intressant att vara med? jag bor i göteborg, så tänkte att haga är bra ställe att ha.. men jag vet inte mycket plats, och hur man gör.. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:59.