![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
trasig overlock
min overlock är trasig och hur jag än försöker så kan jag inte få bukt på den!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej Marie,
Tråkigt när maskinerna inte fungerar. Kanske finns det några här som har haft liknande problem och/eller har kunskaper att fixa problemet, men för att göra det enklare behöver du beskriva vad som är fel. Beskriv gärna med hur det uppstod. //Ola |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
förlåt att jag bekymrat era små grå, nu är maskinen faktiskt fixad!!
den har vart trasig i 5 månader utan att den gått att laga men inatt satt min pojkvän uppe hela natten o fixade o donade o grejade, så nu funkar den faktiskt! kanske var det bara för att jag gav upp och skrev om hjälp här som overlocken äntligen ville ge med sig. kanske var det för att den kände att nu var det verkligen nog! ?? ![]() Problemet var att den lilla grejen ovanför pressarfoten, framför nålarna, inte ville gå förbi BÅDA nålarna + lite annat smågrejs. Vi visste inte till en början vad det faktiska problemet var, därför tog det åtskilliga timmar och svordomar..men med en enkel justering är detta problem ur världen och ska aldrig få störa min sömnad igen! Tack så jättemycket och tusen tack för att ni ändå brydde er! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Vad skönt att det löste sig!!!
//Ola |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:11.