![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag tänkte be er om hjälp!
Kommer ni ihåg vad Carola had på sig när hon vann schlagerfestivalen? Jag har fått kornblått sidentyg och tänkte försöka mig på att "härma" Carolas kläder. Till en kommande fest ![]() Jag vill göra en kortare byxa och en topp i sidentyget, sedan köpa till chiffon eller så och sy en tunika eller liknande att ha ovan på. Oxå i blått. Eller vad tror ni blir det för blått? Ska jag bryta av med annan färg? Jag försöker se detta framför mig och är ganska nöjd med tanken. Men jag vill gärna ha synpunkter innan jag börjar, så jag inte använder mitt vackra sidentyg på fel plagg. /Nanette |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Jag skulle nog ha brutet med en annan färg. Som du själv skriver kan det bli för blått. Bryta kanske med en grön färg?? Therese |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej,
jag tror det beror lite på hur färgstark du vill vara och hur mycket du tycker om blått ![]() /Sara |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:32.