![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Vet någon var man kan beställa ullfilt billigt?
När jag frågade efter billig ull att nålfilta med fick jag snabbt ett svar om en engelsk sida att beställa ifrån. Jag tänker mig att det säkert finns någon sådan sida som säljer filt av ull också, alltså filtad ull, som ett ylletyg, men inte vävt eller stickat, utan just filtat/tovat. Mer ojämnt tovad ull skulle också vara kul, som den de säljer på Panduro, men ofta går det ju att hitta saker för en tredjedel av det pris Panduro tar, om man bara letar och har tur. Hoppas nu att någon letat och haft tur och hittat någon sådan sida som säljer ullfilt. Alla tips mottages (även de inte så hysteriskt billiga
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Filtad ull
Hör med Ullcentrumhttp://www.ullcentrum.com/hemsida/filtat/filtat.html
Jag har sett filtade bitar i affären så det kanske går att beställa.Vet inget pris Doris |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:14.