![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
böcker om att starta eger
Jag är på jakt efter böcker om att starta eget. Typ starta eget för dummies. Jag vill inte ha en inspirationsbok utan snarere så bokför du steg för steg. Så fyller du i alla blanketter steg för steg.
Någon som har några tips? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Inte en bok, men denna sida använde jag väldigt mycket när jag startade:
http://www.nutek.se/sb/d/279 Följer du det som finns där klarar du allt galant, det är INTE så himla krångligt att starta eget ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Titta även på www.startaeget.se. Och glöm inte bolagsverket och skatteverket, två självklara måsten.....
![]() LYCKA TILL!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Gå även in på www.skatteverket.se och i högra marginalen står Gå direkt o där ska du gå in på informationsträffar så får du söka fram det län du bor i o så står olika datum och platser för Skatteverkets informationsträffar.
Lycka till!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Att det inte finns så mycket böcker om att starta eget beror på att reglerna ändras hela tiden, det kommer nya blanketter osv. Det du hittar på nätet är ju förhoppningsvis uppdaterat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:04.