Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2009-01-30, 07:58   #1
lillalvan lillalvan är inte uppkopplad

Vad gör dig glad?

Alla har vi väl något som gör en glad. Själv har jag många saker.
Att vakna på morgonen och kunna kliva ur min säng. Ha mannen vid min sida som förgyller min vardag. Se och höra mina barnbarn. Kunna skapa med mina händer.(Det är faktiskt väldigt viktigt för mig.)
Längtar till våren när jag får se mina blommor börja sprudla i trädgården. Då fylls jag med så mycket possitiv energi. Tänk att få komma ut och sätta händerna i jorden och göra fint.
Mitt eget pysselrum älskar jag. Där får jag sitta och skapa. Brodera mina tavlor till alla kära och nära. Använda mina symaskiner och skapa kreationer till mina barnbarn och min familj. Ibland till någon vän.
Finnas till för min familj och mina vänner. Kunna dela med mig av possitiv energi. Dela glädje med alla.
Kunna sitta vid min dator och läsa-skriva det jag vill.
Fått så fina vänner på denna sida. Sitta och titta bland alla foton och se de vackra saker som andra har skapat.Få visa vad jag själv gör. Få hjälp av alla fina medlemmar när jag har problem med sömnad m.m.
LIVET gör mig glad. Varför haka upp sig på småsaker när det finns så mycket fint att ta vara på?
Hälsning Jenny Håkansson
lillalvan är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:00.