![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Bra kap som gjort mig nyfiken
Jag har kommit över ett antal (14 st) böcker som tydligen är ett slags bibliotek som man kunde prenumerera på. Verkar vara från början av 80-talet, för ett inbetalningskort fanns kvar i den sista boken.Jag köpte böckerna för 10 kr styck på Erikshjälpen idag. Jag är nyfiken på dessa. Finns det någon som vet mer om dom? Jag får en känsla av att det kan vara kopplat till t.ex Hemmets veckotidning eller liknande. Finns det någon som har av dessa böcker i sina gömmor. Jag skulle vilja komplettera dom. Gissar att second hand är bästa stället att leta på.Jag har nr. 1,2,6,8,11,12,13,18,19,20,21,23,24,27. Någon som vet hur många som finns totalt? Serien är underbar. Mycket inspiration och tydliga instruktioner o mönster. Finns massor av olika tekniker inom sömnad o handarbete.Klart bästa köpet på länge.
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:55.