![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Janome 644 vs 744
Jag är extrem nybörjare när det gäller overlock, men jag vill börja någonstans.
![]() Jag undrar om enda skillnaden mellan Janome Mylock 644D och 744D är friarmen? Jag har läst att friarmen inte är så mycket att ha, dvs att den är bred. Kanske om du har 744 kan du mäta runt så jag vet omkretsen? Visserligen har 744 sötare färger, men det är inte viktigt, tror jag! Tack! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Såvitt jag vet så är det bara friarmen som skiljer.
Jag har en 644 och är väldigt nöjd. Syr en hel del barnkläder men har inte saknat friarmen. Har friarm på min covermaskin och använder den sällan. Tycker inte att det är värt de axtra pengarna det kostar att köpa en 744. Jag hade aldrig sytt på en overlock överhuvudtaget innan jag köpte min maskin. Jag har inte ångrat mig en sekund att jag köpte en. Man lär sig snabbt och sedan vill man använda den så mycket som möjligt. Så tveka inte, köp en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:32.