![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Stretchjeanstyg i olika färger sökes
hejsan jag behöver verkligen hjälp och tips om ställen där man kan hitta strech-jeanstyg i lite olika färger!!
Alla tips är värdefulla! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tygaffär
Hej, har du försökt med Stoff och Stil? Dom finns på nätet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
www.tyg.se
Har beställt tygprover av just stretch jeans därifrån. Tyget var fint och de hade bra priser. Stoff och stil har mest vanlig denim och den är väldigt stel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
ja behöver i svart, neongrönt o rött,.. de e de som e problemet.. o helst ska de ju va av samma kvalitet..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Vad är det för spännande du ska sy? Neongrönt jeanstyg har jag nog aldrig sett, svart och rött är dock relativt vanligt. Jag misstänker att du kommer bli tvungen att kompromissa gällande antingen färg eller tygkvalité. Ett tips om du har möjlighet är ohlssons tyger, de finns på sveavägen i stockholm men också ute i landet, vet dock inte var?! Lycka till!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
jo ja gjorde faktiskt så igår! så nu ska ja hem o färga! tack så jätte jätte mycke för alla tips o förslag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:14.