![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
virka halsband
hejsan!
har letat och letat nu efter bra bilder (som man kan ser hur de är tillverkade) eller mönster på virkade chocker halsband. lägger in en bild på en chocker som jag hittat, som är i typ sån stil som jag menar, fast det ska vara endast virkat och helst utan pärlor. är det någon som har ett sån mönster tro..? eller vet vart man kan hitta nåt? tack på förhand! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej, lilla-my det är länge sedan som jag har virkat, kommer knappast ihåg hue man gör.Men kan man inte virka typ, spets som ska sitta på ex.gardin kappa men med avsmalande band mot nacken? Säkert någon på denna sida kan berätta hur man gör. ps. Den på bilden är jätte snygg, ska du gå på bal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() vad sägs om makrameé (rättstavat) med pärlbroderi!
klaas |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har sett att ABF i Stockholm har sommarkurser på detta tema. Kanske finns det kurser där du bor för detta?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:23.