![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Randig velour?
Såg att Stof2000 i Danmark har fina randiga velourtyger i klara färger i sin höstkatalog, men var kan man hitta liknande i Sverige? Och helst som man kan köpa på nätet eller i alla fall postorder så man inte måste bo nästgårds?
Är det verkligen helt omöjligt att hitta? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har för mig att jag såg några hos Jofotex när jag var där, ring dit och hör.
Lycka till/Doris L |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
E-slöjd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Japp, Jofotex hade några när jag var där för någon vecka sedan. Har du kollat neanobelle och tygpyssling som har banners på Sysidan? De har också hemma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
E-slöjd har väl inte velour?
Tygpyssling har det däremot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
MG-tyger har lite randig velour på deras hemsida
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tack för era tips, en del har jag redan tittat på och varken mg-tyger (för smalrandigt och lite "suddiga" ränder)och neanobell eller tygpyssling (flerrandiga) har den sortens randig velour som jag är ute efter i bara två färger, men jag ska höra efter hos Jofotex.
Tack för tipsen i alla fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
kolla in min blogg under tyger så ser du tyg prover från Andersson & Hjalmarsson brukar åka dit med jämna mellan rum och då brukar jag handla till de som inte har lika nära dit
www.amdadesign.blogspot.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
På din sida har jag ju varit förut, men jag måste ha missat velouren - den är ju helt underbar!
Synd, eller tur beroende på hur man ser det, att jag inte bor närmare. Menar du att du skulle kunna agera ombud vid något tillfälle? Hojat i så fall gärna till när du planerar en tyginköpsrunda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
jodå visst kan jag vara ombud det har jag ju varit förut...jag ser det som en fördel men gubben min ser det nog som en nackdel han vet ju vilken tygoholic jag är haha
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:59.