![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Min älskade Bacco
Fick ett sms av min fd. svärfar 17.30.
Där stod: Idag kl 17 har Bacco lämnat oss. Vilken chock set blev. Bacco var världens underbaraste schäfer. 6½ år gammal. Har funnits i mitt liv i nästan 4 år.Han har haft lymfkörte cancer, men gått på cellgift i 6 månader. Alla värden var bra men så i onsdags blev han sämre. Jag saknar dig så mycket. Älskade BACCO. Du finns i våra tankar. Sanne & Ronja |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Sorgligt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
ÅH vad vacker han var, förstår att det är svårt. Jag har också hund och vet hur det är när man mister dom. Tänker på dig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tänker på dig, miste en hund själv i vintras så jag vet hur jobbigt det är.
ÅsaS |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Åh, beklagar verkligen :-(
Vi förlorade vår älskade rottis/dobermanntjej i våras då hennes njurar helt slutade fungera, och jag saknar henne varenda dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Bacco
Bacco bodde i skåne, och jag bor i Södertälje.
Jag har kvar min älskade Ronja. Bacco och Ronja var helt oskiljaktiga när de träffades. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Bacco och Ronja
Bacco och Ronja
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:27.