![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag undrar om det är någon som vet var jag kan köpa billigt mönsterpapper. Jag brukar använda papper som är mer som tunttyg (slitstarkt papper). Insåg att det går mer papper än vad jag hade tänkt på kort tid!
Jag bor i Örebro... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det här använder jag...
Hej!
Jag köper Under Cover Fiberduk, täckduk som du använder till att täcka över växter med istället för mönstertyget. Det är mycket billigare och fungerar lika bra som dyrt "mönsterduk" i sybutikerna. Den är något tunnare men det gör att det går lättare att rita av mönstret inunder men hållfastheten är den samma. Lika stum osv. Dukarna finns i 2,4m x 6m(=1,2x12m ca 40kr) 2,4xm10m(1,2mx20m ca 65kr) och 2,4m x 20meter(1,2mx40m ca 125 kr) och är billig. Brukar börja med att dela den på mitten och och sedan rulla upp den på en tygrulle då är den mer lätthanterlig. Så ta du och hälsa på någon välsorterad blomsterbutik eller handelsträdgård. Även stormarknader med trädgård har dessa fiberdukar. Ha det så gott! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Mönsterpapper har diskuterats förut.Kolla denna diskussion:
http://www.sysidan.se/forum/showthre...%F6nsterpapper |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack för era svar, nu ska jag ut på jakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:36.