![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
D.I.Y. Provdocka!
Jag ville ge tips till er som behöver provdocka, gör-det-själv hemma!
Jag hittade en bra ex SE HÄR (Burda) Därifrån finns länk: 1. SE HÄR Jag kommer på "fot" till provdockan... Hur? Man kanske hitta en upphängare på loppmarket, myrorna o sånt.. så att såga halv längd... Jag tycker att det är bäst med tapetlim/tapetklister och tidning.. så lägga på dom och om igen tills det blir stabilt. Det blir hårt. O sen fin skumgummi en cm tjock (jag tror nog att det räcker, och inte grov, utan fin/tät skumgummi) så kan man täcka över "kroppen" o limma dom, och ev. sytt tyg efter formen och sätta in provdocka, för att va snyggt och lätt att arbeta med det som är skumgummi, så kan man använda med nålar i. Mer länk som fanns här forum redan: SE Senast redigerad av Addes den 2008-08-10 klockan 15:42. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:21.