![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Trikå från Eiser?
Vart kan man hitta den? Nån som vet? Den är helt underbar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ring eller skriv till dem och fråga om de har någon återförsäljare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Eiser finns i Sjöbo i Skåne och har utförsäljning ca 3ggr/år på sina sydda plagg.Ring dit och fråga om du får köpa tyg direkt från dom.
mvh Maja |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag gjorde det men fick till svar att de inte säljer sina tyger.
De tygerna som jag haft därifrån har jag köpt på tradera, jag undrar var hon fick dem ifrån. Hon hade 10-tals metar av massor olika varianter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
För några gånger sedan när det var utförsäljning kunde man köpa klippta bitar,jag frågade om de andra tygerna men då kunde man bara köpa HELA rullar,tyckte det var lite mycket. Det blev iaf några packar tyg, Tog 29 kr för 1,5 meter. Det var lagom
![]() Annika |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
jag trodde Eiser hade lagt ner för några år sedan.. har jag fel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
De har flyttat sin produktion till Lettland? tror jag det var.
Men de har utförsäljningar lite då och då i sjöbo. Nästa gång är i November. Annika |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Ja, och jag mailade dem och frågade om de sålde tyger då. Men det gör de inte sa de. Endast kläder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Ibland har de haft tyger på sina utförsäljningar, men nu senast var det bara klippta bitar av deras underställspolyester i illgult...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Man kanske skulle slå sig samman och fråga om man fick köpa en rulle eller två, för tyg finns det
![]() Annika |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Ja, gärna för mig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:23.