![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Marilyn Monroe filt
Hej!
Nån som vet vart man kan få tag på en filt med Marilyn Monroe på? Min kompis har skaffat en katt som är döpt efter henne och vill så gärna ha en filt som katten kan sova på med en bild av marilyn monroe på ![]() lägger in en bild också så ni ser hur söt hon är. Inte ska hon behöva sova i sopkorgen ![]() // Kristin |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Varför inte köpa en vanlig filt, vilken som helst, och sedan brodera hennes ansikte och skriva en textrad typ : "I want to be loved by you...." eller nåt i den stilen.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
jag kan inte brodera så bra
men jag har funderat på att köpa en vanlig fleece filt och sen skriva ut en bild på marilyn på speciellt tygtryckspapper och stryka fast. men om det inte blir bra vill jag ändå ha en plan B ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det går nog inte så bra att göra det på fleecetyg. Du måste nog göra det på ett vanligt bomullstyg och sen sy fast. Fast det blir nog inte lika roligt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Nja hon vill helst ha en fleece filt, prova kan man ju alltid göra, hon måste bara bestämma sig för en bild.
men det måste ju finnas nån stans att köpa en vanlig filt, kanske en kudde eller nåt liknande nån som har sett ett tyg med marilyn monroe på då? det skulle kanske vara bästa ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
På denna sidan:
http://www.funnythings.se/shop/index.php hittade jag en handduk med Marilyn Monroe. Kanske även finns filtar. Du får söka på Marilyn Monroe så kommer det upp lite grejer med henne. Hoppas du hittar det du söker. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:51.