![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tyg med sommarblommor/sommaräng
Jag letar och letar efter en tygbit att sy en sommarklänning till min dotter på 2 år.
Jag ønskar att hitta en tygbit med sommarblommor/sommaräng. Någon som vet var jag kan få tag i detta? intresserad av nya, gamlatyger... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej Malin
Jag har nu letat lite i mitt "lilla" förråd *hehe* och kan erbjuda dej 12 olika tyger. Mina tjejer är stora nu och jag har kvar sedan de var små. Om du är intresserad kan jag försöka fotografera men tyvärr bara med mobilkamera. De flesta tygerna är nya några är använda som gardin några är köpta som kvilttyger.Ev kan jag skicka dej små tygprover mot porto om du önskar det. Är det fler som vill ha så finns det ett nästan outsinligt förråd här. *suck* Nästa vecka kommer det en bättre mobil med bättre kamera så då kan jag lägga ut bilder på annonssidan.Jag är billig och kan tänka mej att byta tyger eller alster. Annette |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
tack!
Jag är jätte intresserad! Fint om du kunde sända mig några bilder (det går bra med mobilkamera), så har jag møjlighet att se om det är det jag är det jag letar efter. Är speciellt intresserad av "svenska sommarblommor (ex blåklockor, prästkragar, kløver, osv) skicka bilderna till min mail adress på: malin.mongs@gmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:29.