![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Blev så glad!
Ni vet Måndag förmiddag i maj. Egentligen vill man inte sitta inne och sy. Man vill ut i denna underbara årstid. Men driver man sy ateljé är det högsäsong nu. Man måste sy ![]() Måste erkänna att det var trögt att komma igång idag. Har jobbat en hel del i långhelgen också. Fick ett telefonsamtal från en god vän. Hon har i helgen varit på en stor Thailandsfest. (hennes son hustru är Thailänska) Festen innehöll en överaskning. Man utsåg den mest välklädda. Min vän vän ![]() Det är jag som sytt hennes dräkt ![]() Blev så himla glad, blev helt enkelt tvungen att berätta för någon. Är ju alldeles ensam här. Hon kom i höstas med ett 3m långt 110cm brett Thaisidentyg. Kan du sy något till mig av det här. Det blev en knälång kjol och kavaj. Enkel och stilren. Hon hittade skor i exakt samma lila ton. Tyvärr har jag ingen bild. (är dålig på det) Kunde inte låta bli att berätta, nu tycker jag måndagen är helt ok ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:37.