![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Silvertråd och diamantborr i Göteborg?
Hej
Jag letar efter silvertråd, äkta- ej plätterad. Letar också efter en diamantborr. Undrar om det är någon som vet vart jag kan hitta en affär som säljer detta i Göteborg? eller på internet? Kram Johanna |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vet en internetbutik som säljer alla möjliga metaller (inklusive rent silver) i både tråd och som klippta ringar, de är stationerade i Canada. Gå in på The Ring Lord så hittar du under kategorin Wire...
Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag handlar alla mina silvertillbehör från ett företag i malmö som heter SARGENTA. Jag vet inte om dom har butik på nätet, men jag brukar ringa och beställa och jag har grejorna på max 3 dar. Om du mejlar mej privat, så kan du få telefonnummer och adress av mej
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Glömde säga att dom har ALLT du kan tänkas behöva, allt från verktyg till material
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
annan65: Vad har de för priser på silver? Låter ju klart intressant att beställa från ett företag i Sverige men inte om det kostar skjortan...
The Ring Lord tar 23-26 dollar per ounce silverwire beroende på grovlek... Vilket ger ett ungefärligt pris på strax under 20kr/m för 0.6mm silvertråd... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Dagspriset på silver styr priset. Nu är det ett bra tag sen jag beställde, så jag kommer inte ihåg vad jag betalade. Man betalar per gram i alla fall dvs ju tjockare tråd, desto dyrare per meter. Hör av dej privat, om du vill ha telefonnummer. Vill inte lägga ut det här
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:21.