![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Skråbands/snedslåvikare 18mm?
Jag känner det som om jag jagat land och rike runt efter en snedslåvikare 18mm. Den storleken verkar svår. Hittar den på en del quilthemsidor men eftersom det är den enda jag vill ha så kommer jag inte upp i minsta ordersumma..
![]() Är det något som vet var man kan hitta till rimligt pris? Annars får jag försöka skicka karln att jaga i Usa... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
min hqa återförsäljare hade sån så kolla med en återförsäljare i närhetn av där du bor...om de inte har hemma så kan de ta hem det åt dig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
tja, jag har kollat med de flesta butiker här runt omkring och de har det inte ! Tro det eller ej, trots att man bor i Stockholm så man kan tycka att det inte vore omöjligt att någon kan ha det/ta hem det...
Det är därför jag vill ha tips! Obs. Jag menar alltså inte någon pressarfot utan en liten mojäng som man gör snedslå av själv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Stoff och Stil har "Snedslåveckare" som är både 12, 18 och 25mm, sid 108 i katalogen). Men där har du samma portoproblem, tyvärr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:28.