![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
JNYdesign
Är det fler än jag som sett att JNY designs nya tyger är på väg? Den här gången med nya färger. Nu är det så att priset blir billigare ju fler metrar man köper, så det lönar sig att köpa mer. Är det någon som bor i Karlstad eller Värmland som vill "samköpa" från JNY design? Hör av dig i så fall så fixar vi det.För att se färgerna så går du in på www.jnydesign.blogspot.com
MVH Anna |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ja då passar väl även jag på att efterlysa om det finns någon i Sollentuna, Upplands väsby eller Sigtuna som vill gå ihop med mig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Vi är 3 st nu tror jag, ev 4 som ska gå ihop i stockholm, så om där vill hänga på så hör av er!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Göteborg???? Någon????
/Lisa |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Umeå?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
sgnilloc: Jag kommer ev. vilja köpa några meter men jag har inte bestämt mig än... Bor i Karlstad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Man kan även beställa mindre kvantiteter via Nea Nobelle http://www.neanobelle.se/ . Priset är 150:-/meter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
Citat:
2 meter turkos med brunt, 1 meter benvitt med brunt och 1 meter enfärgad turkos/ Liza |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
Citat:
Men nu har jag mailat stream |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Hej hopp!
Jag har redan skickat en beställning för cirka 3 dagar sedan, kanske går det att komplettera? Jag bor då som sagt i centrala Karlstad. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Till A-S S. Vill jättegärna beställa. Tror du att det går att komplettera?
MVH Anna |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Vill oxå vara me om det går att komplettera, skickat mail till dig Anna tidigare idag,
det kanske kommer fler "eftersläntare" som mig Hälsn Doris L |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:06.