![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
bruksanvisning Hugin 1300
hjälp har tappat bort bruksanvisningen
till min maskin snälla någon kan jag få hjälp med en kopia av eran .det är en toppen maskin men jag har problem med att kommaihåg vad alla sömmarna används till.tack på förhand.Lilian ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej
Om du kontaktar en Huskvarna butik kan dom hjälpa dej att skaffa fram en. Tror att den kostar 100-200 kr... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
tack får väl prova det om ingen här inne har någon
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har en hugin 1300 men har precis som du tappat bort instruktionerna till den.
Jag sitter just nu och velar om jag ska ge bort den eller min nya huskylock e 20 till min mamma. Tycker faktist hugin 1300 är mer kvalitetsmaskin än de nya billiga. Nån här som vet mer om Hugin 1300? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() lilian_jonsson@comhem.se du vet vad overlooksömmarna te.x. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
det är ett understreck mellan lilian o jonsson
tack på förhand |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
jaghade gärna gjort det om jag inte hade slarvat bort manualen jag med
![]() Men vad är det du vill lära dig? Jag har sytt på den här maskinen i flera år och har använt mig av de mesta funktionerna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
sömmarna till vänster jag har glömt vad dom heter o vad man kan använda dom till
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jag är så dålig på namn på sömmar men kolla in inlägget jag lägger in strax så kommer sysidans medlemmar hjälpa dig
![]() Senast redigerad av minx den 2008-03-21 klockan 12:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
tack jag har kollat där det klarna lite mer nu .jätte tack.kram till dej .mvh lilian
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:57.