![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Nu ÄNTLIGEN, men ändå inte....
Nu ÄNTLIGEN är jag klar med mitt stora lapptäcke med kinamönster.
Lycklig och glad i hågen skulle jag lägga upp bilderna och får bara felmeddelande. Det går inte lägga upp någon av alla bilder jag provat. Jätte besviken.......... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har haft samma problem: Storleken har varit rätt men det har ändå inte funkat! Kanske det kan vara pixelantalet?
Jag lyckades få för många pixlar trots att kb var rätt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Vad säger felmeddelandet? Tror också att du har en förstor bild. Den får vara max 512 kb och 1024 x 1024 pixlar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej!!
Nej, det är inte det vanliga felmeddelandet TOO LARGE. Utan en HEL sida med röd text. Det står bla: [COLOR=red]Warning: main(metadatatoolkit/JPEG.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /shared/cl-web/cl2_data1/sysidan/cvs/communitylib/metadataparser.php on line 2 Warning: main() [function.include]: Failed opening 'metadatatoolkit/JPEG.php' for inclusion (include_path='.:/home/sysidan/cvs/sysidan-web/php:/home/sysidan/cvs/communitylib:/home/sysidan/cvs/communitylib-templa[/COLOR] |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Med det felmeddelandet skulle jag kontakta admin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Med tanke på att det varit ovanligt tomt på nya bilder på ett tag så är det nog något som gäller för alla...
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:01.