![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Söker rosa kamoflagetyg
Hej alla!
Snubblade över den här tråden; http://www.sysidan.se/forum/showthre...threadid=12597 och såg till min glädje att det alltså FINNS rosa kamotyg på metervara! Men Stoff o stil som nämns i den tråden säljer inte det tyget över nätet, någon som vet var i Sthlm det finns att köpa fysiskt, eller någon internetbutik som säljer det? Alla sorters rosa kamotyg blir perfekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Måste kanske göra dig lite besviken!! Jag vill kalla detta tyg för lila. Jag tycker det går mer åt lila än åt rosa hållet därför jag köpte det.
Trodda faktiskt att man kunde köpa vilket tyg som hels per postorder som dom hade i affären men där ser man alltid lär man sig något nytt. Hoppas du hitta för jag vet att det finns BÅDE rosa o lila. Lycka till |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har sett rosa/grått/vitt kamoflagetyg på Syfestivalen flera gånger. Det har funnits byxor i barnstolekar uppsydda i det. Jag kommer dock inte ihåg vad firman som sålde heter men någon annan kanske kommer ihåg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Äsch, allt som påminner om rosa ÄR rosa för mig.
![]() Tackar oerhört för den länken, mycket nyttigt där! Men håll gärna ögonen öppna, för jag vill ha så många versioner som möjligt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
swelogent har rosa kamouflage både i fleece och jogging men man kan inte beställa där ifån som privatperson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
rosa kamoflagetyg
Det har funnits rosa kamoflagetyg på Jofotex i Söderköping.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag är säker på att jag såg ett rosa kammoflagetyg på tygaffären i Sundbyberg för typ ett halvt år sedan. Det kanske är borta nu, men då fanns det så dom kanske kan ta in det igen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
www.mg-tyger.se har någon variant i rosa på hemsidan men de har haft fler tidigare, ring o kolla kanske?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:57.