![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Ikväll fick lille Åke gå till hundhimlen efter vi har pratat om det i ett halvår så fick han till slut den sista vilan. Blir lite tomt här hemma men har hans son kvar som tröst. Kände bara att jag måste få skriva av mig lite
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Gumman.... lider verkligen med dej...inte utan att det kommer en liten tår i ögonvrån. Man tänker ju tillbaka på sin egen sorg när man blir påmind om det. Du får skriva av dej hur mycke som helst!!! Både här och privat om du vill. Tänker på dej och hoppas att du känner mina mentala kramar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Åh vad jobbigt! Gråt så mycket du behöver och skäms inte över att sörja din trogna kamrat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Min Alice åkte till hundhimlen den 29:e oktober så nu leker hon med din Åke. Det är det tyngsta man har att göra, att ta det beslutet som ni nu har gjort. Det gör så ont och saknaden och tomheten blir så enormt stor. Men jag tror dom har det bra och jag försöker komma ihåg alla fina år vi hade. Tänker på dig ikväll och naturligtvis ska du skriva av dig så mycket du vill, både här eller till mig privat om du vill. Jag tänder ett ljus för din lilla Åke ikväll.
Kram Ulla |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack för alla värmande ord, vet ju att det var det bästa för honom Han har varit en aktiv agility hund i sina dagar, och för något år sedan började synen avta. Han hoppade rätt in i hindrena och nu det sista såg han inget alls, låg det mesta och åt knappt, så det var nog hans tid att somna in. Men visst känns det konstigt det går inte att komma ifrån. Kram och tack igen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Han har säkert haft ett toppenliv som agilityhund och det är det viktigaste. Tänk den som fick vara en glad, älskad och aktiv hund, jag blir nästan avundssjuk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Vilket härligt liv Åke har haft! Och vad tur han hade som hade en matte som klarade av att hjälpa honom när livet blev för svårt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tack för att vi får vara med dig, även denna gång. Normalt är det ju Du som håller oss andra uppe med alla dina "roligheter"
Hoppas Du känner att vi finns här, för dig? Kram |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Ta emot en kram från mig, kram helena
Kan inte trösta dig personligen men mina tankar är hos dig och Åke |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Jag beklagar sorgen. Jag har själv en gammal dam här hemma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Jag fasar för den dag jag måste ta det steg ni har gjort. Det är för djurets bästa men jag förstår verkligen hur du känner dig. Har tre stycken här hemma som jag inte ens kan tänka tanken på hur det blir utan dem utan att få en tår. Massa kramar till dig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Ja tur att denna sida finns för både ont och gott. Nu är det snart ett år sedan den äldsta hunden fick gå till vila och nu mellanhunden. Nu skall det förhoppningsvis dröja ett tag till innan han skall bort, sedan ska jag inte ha fler djur har jag sagt
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:23.