![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
bra symaskinsbutik?
Hej, jag undrar om det är nån som har nåt tips på en bra symaskinsaffär i Stockholm. Det handlar ju om en del slantar.. så man vill ju gärna känna att man hittar nån seriös och hjälpsam försäljare.Tack på förhand!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ja det beror också på vilket märke du vill ha, eller om det kvittar. Det är oftast så att en butik bara säljer 1-3 olika märken. Ibland bara 1.
Men mer kan jag inte säga eftersom jag inte bor i Stockholm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har mycket bra erfarenheter av Stockholms sycenter. De finns på Hagagatan och Götgatan. De är trevliga, hjälpsamma vid problem och har många olika märken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
symaskinsgrottan i täby
Där jobbar en mycket trevlig och kunnig tjej! även louises symaskiner känns bra |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Sycenter på hagagatan.... lätt. Vet inte om de fortf gäller men för några år sedan så kunde du köpa en maskin och sedan efter ett år byta in den för exakt lika mycket som du get om man ville uppgradera sig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag
kan varmt rekomendera Janne o Ulrika på stocholms sycenter. de har många olika märken o välja bland, kunniga, trevliga o alltd väl uppdaterade
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Instämmer i kören, Sycenter har bra service och trevlig personal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag rekommenderar också Sycenter och/eller SOS symaskiner i Götgatsbacken, lika trevliga allihop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jag tycker att Söders Tyger är värt ett besök. Erbjuder symaskinskurser.Trevlig och kunnig personal
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
tack för tipsen! Ska ut och reka lite!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Även jag köper på Stockholmssycenter på Hagagatan 2. Trevliga, hjälpsamma, bytesrätt i ett helt år...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Jag rekommenderar Louise´s syhörna på Rörstrandsgatan. Där fick jag mest och trevligast hjälp när jag skulle ha nya maskiner. Kurs på maskinerna oxå. Lycka till! /M
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:21.