![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej
Jag har också en 4764 och från vänster står den på 4 4 5 3. Hoppas detta kan hjälpa dig Kristina |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
tack
tack för svaret, ska prova ikväll och hoppas det funkar. tack än en gång
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
jag har samma maskin, fick i julklapp...
Jag får inte heller till min, helt gaaaalen i pannan blir jag snart *suck* Jag ska åxå testa "dins siffror" och hoppas på det bästa |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej!
Kom ihåg att dra ner tråden mellan trådspänningens skivor så det klicka till lite. Det missade jag och då blev sömmen väldigt konstig Kristina |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Viktigt att trä trådarna i rätt ordning också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Nu har jag testat både att trä om (i rätt ordning) samt kolla "klicket" fast på min klickar det inte...
Fortfarande omöjligt att få en vettig söm. Det verkar vara ngn av griparna, för de där ögglorna som normalt ska vara på kanten, följer en ojämn "rytm" av att pendla mellan att vara på kanten och dra sig mot baksidan, plus att de blir ojämnt stora, här och där är ögglorna stora som hus (nåja) för att sedan vara normala en bit för att sedan blir ojämnt stora igen... Jag måtte vara dum... *suck* |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Hej Katarina
Din beskrivning av sömmen stämmer med min och då var det tråden som inte låg i skivorna. Test en gång till med skivorna Lycka till Kristina |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:41.