![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Har jag inte värdens snällaste man?
Idag är en så himla jobbig dag, så tung att jag inte ens vet hur jag ska ta mig igenom den, vaknade i kolsvart MÖRKER..
på min data skärm stod det en lapp " ring Janne och fråga vad den där super overlocken kostar" jag gick o drog på det hela dagen, men tillslut ringde jag då till Ulrika o Janne på Stockholms sycenter. Maskinen jag hade tänkt mej, funkade tyvärr inte riktigt med mina händer... Så detta helt underbara par , engagerar sig till fullo, och tillsammans hittade vi den för mej mest ultimata nya overlocken. så den mörkaste dagen sitter jag faktiskt här i soffan och ler, jag jag ler ända in i hjärtat. kanske inte så mycket för maskinens skull utan för omtanken jag har bemötts av. min goa man, min ursnälla assistent som jobbade över utan att blinka, urgulliga syhandlarna, och alla goa hälsningar jag fått idag. tack alla som gjort en jobbig dag till en ljus dag.. jobbigt nog måste jag ÄTA ínnan jag får börja leka |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ja jag håller med dig VILKEN MAN ,jag har en nästan lika snäll jag .Som aldrig blir sur eller gnäller ,när jag har ont och deppar. Vi har nog haft supertur båda. Jag tänker på dig .Kristina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Va konstigt, men direkt jag såg rubriken så förstod jag vem det handlade om! Ta väl hand om varandra alla 5 i familjen! Kram från Evalena.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja Annie även jag förstod på rubriken att det var du som skrev. Även jag har världens bästa man även om han inte ger mej en massa maskiner (som jag i och försig skulle vilja ha) utan bara för att han är han och han älskar mej trots alla fel och brister.
Hoppas din svarta dag blev ljusare med tiden som gick. Många kramar från Annette |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Samma här: så fort jag såg rubriken förstod jag att det var pulvertroll som skrivit den. Så härligt för dig och mest av allt han ÄLSKAR dig så otroligt mycket. Kram till er båda från Ingrid.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ni e
bra GOA ni....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag förstod också på en gång att det var du som hade skrivit Annie, du har nog nämnt "nån gång" innan hur underbar man du har
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Många kramar från Anki PS, mat är väl aldrig fel...DS |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tur det fanns två underbara män, jag fick den ena och du den andra. Ta vara på varandra och lycka till med nytillskottet. Hoppas din mörka dag blev ljus till slut.
Kram |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Oj vilken underbar man du har!
Jag har en jättesnäll sambo som står ut med mig och mitt lynne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Jo visst har du en av världens snällaste män, hans omtanke om dig är så fin. Det är så skönt att se hur ni bryr er om varandra. Jag har ju också fått en av de där underbara männen som finns och han har varit mitt stöd både i nöd lust nu i 40 år.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:54.