![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tygaffärer i Köpenhamn
Nu ska jag till Köpenhamn i dec. och passa på bl.a leta lite fina tyger.
Snälla tipsa om tygaffärer inne i Köpenhamn. Ngn köp där och varit nöjd?. Syr mkt i trikå, fleece o andra mjuka tyger, även qvilttyger. Ska vara där två hela dagar och en av dgrna ska det shoppas. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Då hade jag nog tagit tåget över sundet till Sverige o svågetorp. Stoff o Stil ligger där. Å där kan man lätt tillbringa några timmar. Handla en hel del utan att plånboken blir länsad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Är helt kass på att infoga forumslänkar....
Men jag har ställt samma fråga innan och fick massor av bra svar...!! Det var tidigt i våras tror jag... Sök på Köpenhamn så hittar du det! LYCKA TILL!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag gillar Stof 2000 på Norrebro, har skrivit om det i min blogg: http://babushkadockan.blogspot.com/2...stof-2000.html
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack för alla svar.
Jag har meilat till affären Stoff2000 i Köpenhamn, så nu vet jag lite.. Har varit inne på deras hemsida, för jag fick länken i Lauras blogg... bra blogg som jag ska fortsätta att läsa förressten. D:S Blir nog en sväng till Stoff o Stil Också på vägen ner. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:20.