![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Stickade tyger?
Hej.
Jag är på jakt efter tyger som ser stickade ut. Jag vill ha en stickad klänning men orkar bara inte sticka den själv, så det blir att sy en av ett stickat tyg.(alltså inte vanliga trikåtyger) Var kan jag hitta det? På nätet eller i Stlmhs-området? Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej
svarar sa detta hamnar pa första sidan igen ![]() Jag vill nämligen också veta var sådana tyger finns. Jag hittade dock ett stickat tyg i många färger hos Kilotex på symässan sa de kanske har fler? Det såg ut som en slätstickad tröja typ...randigt. Ganska tjockt Hittade även ett grått tunnare med lite "hål" i hos en annan säljare på mässan ...minns inte namnet tyvärr :/ Hoppas att någon vet var man kan hitta fler sorter ! mia |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Stickat
Jofotex tyger i Söderköping har stickade tyger även många trikåtyger, värt ett besök!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Textilcentrum i Sumpan har flera olika.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej.
Tack för era svar. Jag var i sumpan och kollade men hittade inte de färger jag ville ha - brunt (jo, jag är lite kräsen hihi) Jag ska kolla med de andra affärerna. Tack alla! Glada hälsningar Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
De brukar ha fler färger, åtminstonde bakom bakre dörren....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Stoff och stil har ett stickat tyg i genombrutet, "spetsmönster" akryl/ull.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:25.