![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Priser
Jag har inte så stor koll i dag på tygpriser.Men är inte tygpyssling.se dyra på sina tyger.Säkert bra kvalité,men.
Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ingen som har någon åsikt?
Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej.
Var inne lite snabbt och kollade håller med dej om att de var dyra. Här i stan finns bl a muddtyg bra mycket billigare. Tror de ligger på 49:-/m... Men som du skriver det kan ju ha med kvalite'n att göra... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja lite väl dyra tycker jag också.
EDIT: Då tycker jag att man ska gå till MG tyger istället, de har bättre utbud och lägre priser. Nu har jag inte kollat deras sajt och utbudet där, men fysiska butiken är välsorterad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Naturligtvis så får man kolla runt.Jag reagerade på priserna och tyckte det var dyrt,men dom har ju många fina tyger.Någon meter kanske man kan köpa där.
Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
För mig är Hilco ett kvalitetsmärke, och Ottobre har ju oftast dessa tyger i sina modeller.
Så bra kvalitet kostar nog så här. Jmf med E-slöjd, fantastisk kvalite med inte så brett tyg för det meterpriset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hilco´s tyger kostar en del. Det finns en sida till som säjer tyger från Hilco, Nea Nobelle.
Samt denna sida: http://www.michas-stoffecke.de/ I tidningen Ottobre är kläderna ofta uppsydda i dessa tyger som även Barnkammaren Ottilia (tror jag den hette) hade. Har inte jämfört priserna men tror de ligger lika. Jag har handlat av Hilco´s tyger och tycker det är mycket bra kvalité. Ibland är det så att man får vad man betalar för, därmed inte sagt att billigare tyger är av sämre kvalité. Kanske är det så att dessa tyger har mönster som är lite utöver det vanliga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tack för tipset.
Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:13.