![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Var hittar ni trikåtyg med döskallemönster?
Ny tygfråga: har surfat runt här och kollat in alla länkar, gittes tygkälla har men de är ju så vansinnigt dyr frakt där!!!
![]() jag vill ha tag på ett vitt tyg med svarta döskallar på i jersey/trikå. Vet att det är poppis, men just därför borde det ju finnas?? Har kollat på "riktiga" affärer också.... Har ni några tips, där ni VET att det finns... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
På heartsfabric.com finns döskallemönster i trikå/jersey. Jag vet inte hur det går att beställa till Sverige...Lycka till!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Åh... Jag köpte det i vår lokala syaffär tidigt i höstas när de hade flyttrea. Jag är tveksam till om de har tyget kvar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Finns i svart med silverskallar hos all om handarbete 64,50 kr/m
http://www.alltomhandarbete.se/page1...frompageid=132 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag VET att det finns på ohlssons tyger här i Luleå :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag vet helt säkert att Lisa på LG sömnad i Källby har. Kommer inte ihåg vad det kostade. Sök efter LG sömnad så hittar du henne, ring så skickar hon säkert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:01.