![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej! Jag har tänkt sy en gothic-lolitaklänning, typ. Eventuellt till nästa års uppcon, eller liknande evenemang, eller bara som privat-användningsklänning. Jag vet inte när jag ska ha den, men jag vill jätte gärna sy en. Men jag vet itne hur jag ska gå till väga, vilket tyg jag ska andvända eller hur jag ska börja och så.
Jag har tänkt att göra den i svartvitt eller rosa och vitt, och gjärna med spets och att den ska bli fluffig å så, dessvärre har jag inte heller en bild på hurjag tänker (för pappa har snott min scanner >< ) . Och jag blir lätt förvirrad så jag vet inte hur jag ska sy ![]() Men, någon som har något förslag om hur man syr en, eller tips om mönsteraffärer eller liknande? Blir evigt tacksam om någon har tips eller förslag! ![]() Please help? ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:00.